REKLAMAHELIO - batony - baner główny
Podczas spotkania w warszawskim hotelu Novotel, które odbyło się w środę 17 kwietnia, zostały ogłoszone wyniki konkursu „Market Roku 2013”.
REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

Ddoaj-medium To piąta edycja plebiscytu zorganizowanego przez „Wiadomości Handlowe”, lidera rynku prasy handlowej w Polsce. Jury złożone z ekspertów branży handlowej wybrało zwycięzców w czterech formatach.

W tym roku do konkursu zgłosiły się sieci franczyzowe, polskie i zagraniczne, oraz niezależni detaliści. W wyniku selekcji, do finału zakwalifikowało się 20 placówek spożywczych w czterech formatach: małe sklepy (do 100 mkw.), średnie sklepy (101-250 mkw.), duże sklepy (251-800 mkw.) oraz placówki wielkopowierzchniowe (pow. 800 mkw.). Do wszystkich finalistów dotarli dziennikarze „Wiadomości Handlowych”, którzy na miejscu rozmawiali z właścicielami, kierownictwem i pracownikami, robili zdjęcia oraz kręcili krótkie filmy. Na podstawie tak przygotowanego materiału jury złożone z ekspertów branży handlowej wybrało zwycięzców.

W kategorii małych sklepów wygrał Lux Mini WSS „Społem” Praga Południe, który pokonał placówki działające pod szyldami: Carrefour Express, Nasz Sklep, Odido i Żabka; w kategorii średni sklep spożywczy pierwsze miejsce zajął Profit w Lublińcu. Jego konkurenci to Chata Polska, Groszek, Freshmarket i eLDe. W kategorii dużych placówek zwyciężył Hitpol w Tylmanowej, dystansując Arhelana, EKO, Gamę i Sieć 34. Ostatni format to sklepy wielkopowierzchniowe. Tu „Marketem Roku” został Topaz w Sokołowie Podlaskim. Finalistami w tej kategorii byli również Alma, Euro Sklep, Intermarché i SPAR.

Poznaliśmy również zwycięzców plebiscytu na najlepsze drogerie, prowadzonego przez „Wiadomości Kosmetyczne”. „Drogerią Roku 2013” w kategorii placówek poniżej 150 mkw. została drogeria Koliber w Bielsku-Białej, zaś powyżej 150 mkw. – krakowska drogeria Flirt.

Potem Grzegorz Szafraniec, redaktor naczelny „Wiadomości Handlowych”, ogłosił wyniki głosowania sklepów, które, zgłaszając się do konkursu „Market Roku”, wskazywały również najlepszych dostawców. Dystrybutorem roku w kategorii serwis został Tradis, a w formule Cash & Carry – Makro. Ponadto redakcja „Wiadomości Handlowych” już po raz dziesiąty przyznała nagrodę Złotego Orzecha dla wybitnej postaci handlu i hurtu FMCG. Tym razem otrzymał ją Jacek Roszyk, prezes firmy Żabka Polska.

Tegoroczne spotkanie zostało rozszerzone o część konferencyjną, do udziału w której organizatorzy zaprosili m.in. znanego ekonomistę prof. Grzegorza Kołodkę. W programie znalazła się też prezentacja firmy Market Side, poświęcona rozwojowi sieci dyskontowych i konsekwencjom nadmiernej ekspansji tego formatu, zaś przedstawicielka AC Nielsen omówiła kondycję rynku kosmetycznego.




















PRZECZYTAJ PEŁNĄ RELACJĘ Z GALI


Market_Roku_2013-2







101_separator

Partnerami wydarzenia są:

promocja

loga

promocja

Partner Strategiczny:


ILC


ilcILC Sp. z o.o. „Wiedza w każdym detalu”.Firma oferuje wsparcie serwisowe na najwyższym poziomie, posiada rozbudowaną sieć partnerską, obejmującą swoim zasięgiem cały kraj. Wiedza, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, owocuje tu produktami najwyższej jakości. ILC dostosowuje do indywidualnych potrzeb klienta systemy centralnego zarządzania asortymentem, cennikami, promocjami, akcjami kuponowymi, planami marketingowymi, czasem pracy czy programami lojalnościowymi.
www.ilc.pl

FARMIO


farmioFARMIO SA to właściciel marki jaj „Farmio wolne od GMO” pochodzących  od kur karmionych paszą wolną od GMO. Współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami i  wyselekcjonowanymi polskimi fermami drobiu, które przestrzegają rygorystycznych norm karmienia kur. Uważamy, że polscy konsumenci powinni mieć możliwość wyboru żywności opartej na składnikach wolnych od GMO.  Doskonale znamy branżę spożywczą i handlową. Mamy  wysokie kompetencje w zakresie produkcji, dystrybucji i marketingu żywności oraz nowoczesne narzędzia analityczne. Współpracujemy z uznanymi ekspertami. Jako pierwszy producent realizujemy pionierską dla całego segmentu jaj  ogólnopolską kampanię reklamową w mediach (telewizji, prasie, internecie).
www.farmio.com

Partnerzy:


HARIBO


hariboHistoria firmy HARIBO to jedyny w swoim rodzaju bilans sukcesu! Tajemnicą historii sukcesu jest przede wszystkim jakość produktów HARIBO, która przez dziesięciolecia pozostawała na wysokim poziomie i została wielokrotnie wyróżniona. Ponadto HARIBO - w kraju i na arenie międzynarodowej - konsekwentnie buduje potężną sieć sprzedaży i produkcji. Specjalne linie smakołyków, przygotowane z uwzględnieniem upodobań specyficznych dla poszczególnych krajów, również przyczyniły się do międzynarodowego sukcesu HARIBO. Produkty HARIBO są dostępne w Polsce od 1992 roku. W 2002 roku oficjalnie rozpoczęła działalność na polskim rynku firma HARIBO Sp. z o.o. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki i kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
ww.haribo.com/plPL


MODERN EXPO


modernGrupa Modern-Expo – jeden z największych producentów i dostawców gotowych rozwiązań kompleksowego wyposażenia sklepów w Europie.
www.shop-office.pl


Wanzl


wanzlFirma Wanzl, obecna na rynku światowym od ponad 60 lat, a w Polsce od roku 1995, jest jednym z wiodących na świecie producentów wyposażenia obiektów handlowych. Oferta firmy obejmuje wózki sklepowe i transportowe, meble i regały sklepowe, systemy wejściowe, stanowiska kasowe, rozwiązania dla magazynów, systemy kontroli dostępu. Wiedza i wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wyposażaniu obiektów handlowych sprawiają, że Wanzl szczyci się wieloma realizacjami nie tylko w sieciach sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych, ale również w sklepach sportowych, odzieżowych, AGD/RTV, dom i ogród, stacjach benzynowych i innych. Wanzl to godny zaufania partner w biznesie.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"