REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09
Instytut badawczy ABR Sesta został wyłącznym partnerem w Polsce globalnej firmy badawczej Information Resources Inch (IRi). W ten sposób zyskał dostęp do największego na świecie centrum analityki Big Data w obszarze marketingu i sprzedaży, które zatrudnia 250 data scientists. Współpraca dotyczy również wdrażania nowoczesnej platformy, o nazwie HRS, do zarządzania danymi w sieciach handlowych oraz zaawansowanej analityki.
REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

W ramach współpracy ABR Sesta będzie przygotowywać dane do analizy i wysyłać je do IRi. Wyniki analiz zespołu IRi, w formie tabeli i modeli, będą następnie przeglądane przez zespół ABR Sesta, który na ich podstawie przygotuje raporty dla klientów. W ten sposób łączone jest 20-letnie doświadczenie ABR SESTA w interpretacji trendów i specyfiki handlu w Polsce z doświadczeniem analitycznym IRi, które co roku powiększa się o kolejne 2500 projektów pochodzące od 170 producentów i sieci handlowych z całego świata. Zakres analityki jest bardzo szeroki i obejmuje analizy programów lojalnościowych, koszykowe, cenowe, promocyjne, mediowe, asortymentowe oraz czynniki zewnętrzne jak np. pogoda. Do globalnych klientów IRi w tym zakresie należą m.in. takie firmy jak Unilever, P&G, Danone, Nestle, Pfizer, Bayer, Henkel.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony