REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)
Mleczne lody bez mleka stały się domeną Włochów. Polacy się przyglądają – tu jest potencjał, a udziały nierozdane – podaje „Puls Biznesu”.
REKLAMA

Sześciu na 10 Polaków przyznaje, że aktywnie ogranicza konsumpcję żywności zawierającej dużo cukru, tłuszczu i soli, trzech na 10 deklaruje, że unika czerwonego mięsa i węglowodanów, a dwóch na 10 odmawia sobie tradycyjnych produktów mlecznych – twierdzi firma badawcza Mintel. Jej analitycy przekonują, że ruch na rynku produktów mlecznych bazujących na mleku innym niż krowie już jest w Polsce obserwowany, ale nie ma go jeszcze w kategorii lodów. Tu jest potencjał sprzedaży nie tylko wśród wegetarian, wegan i osób z nietolerancją laktozy. Z ankiety Mintela przeprowadzonej wśród ponad 900 polskich konsumentów, którzy jedli lody w ciągu ostatniego roku, wynika, że 51 proc. z nich jest zainteresowanych zakupem lodów zrobionych z zamienników tradycyjnego mleka, np. z mleka migdałowego lub kokosowego, ale nie chcieliby zapłacić więcej za taki produkt.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony