24.07.2018 / 11:32
StoryEditor

5 dyskontowych wyzwań, którym będzie musiał sprostać dyskont Jack‘s, nowy koncept Tesco

(mat. prasowe Tesco UK)
Tesco jest coraz bliżej uruchomienia nowego formatu sklepu – ma to być sieć dyskontowa pod szyldem Jack‘s, która będzie bezpośrednio rywalizowała z brytyjskimi oddziałami Aldi i Lidla. Jednak skopiowanie podstawowego modelu dyskontowego może się okazać znacznie trudniejsze, niż się wydaje. Simon Johnstone, Associate Director w firmie Kantar Retail wylicza obszary, w których Tesco musi wypracować własne, skuteczne rozwiązania.

1. Płace i kultura korporacyjna

Pracownicy dyskontów należą do najciężej pracujących i najbardziej wydajnych w branży. Brytyjskie dyskonty oferują najlepsze wynagrodzenia, ponie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 00:00
StoryEditor
W jakiej cenie będzie można kupić akcje właściciela Żabki i Stocka? Jaką kwotę CVC chce pozyskać w IPO?
Sklep sieci Żabka (fot. DarSzach/Shutterstock)
Już 26 kwietnia spółka CVC planuje debiut na giełdzie Euronext w Amsterdamie. Właściciel Żabki i Stocka opublikował właśnie prospekt emisyjny i ruszył z ofertą dla inwestorów. W jakiej cenie będzie można kupić akcje CVC?

Jak wynika z prospektu opublikowanego przez CVC przedział cenowy akcji w ofercie CVC to 13-15 euro, co oznacza kapitalizację rynkową na poziomie około 13–15 mld euro.

Ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 18:10
StoryEditor
Bulgari otwiera pierwszy butik w Polsce! Gdzie zostanie otwarty?
Sklep marki Bulgari w Paryżu (Shutterstock)
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy sklep luksusowej firmy Bulgari w Polsce. Producent biżuterii, zegarków, galanterii skórzanej i perfum szykuje swój salon w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w stolicy.

Pierwszy butik marki Bulgari w Polsce zostanie otwarty przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie – dowiedział się portal fashionbiznes.pl. Sklep będzie mieścił się w lokalu, do które...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 01:11