09.08.2016/16:23

Jak globalne uwarunkowania gospodarcze kształtują handel detaliczny - cz. 5/5

Powyższe trendy, w połączeniu z migracją sprzedaży produktów nieżywnościowych do Internetu, wydają się wskazywać na kres dominacji hipermarketów z dziesiątkami tysięcy SKU w ofercie. Przychodzi czas sklepów znacząco mniejszych, zlokalizowanych bliżej osiedli mieszkaniowych. To zaś oznacza, że zmniejszą się półki sklepowe i zacznie brakować na nich miejsca dla mniej popularnych marek. Już dziś zatem wszyscy producenci powinni starać się zwiększać swoją obecność na rynkach wschodzących, którym aż tak bardzo nie grożą niekorzystne trendy demograficzne.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.