25.09.2020/18:53

7-Eleven otwiera cztery sklepy koncepcyjne... Snoopy'ego w Hongkongu i Makau

W 70. urodziny Snoopy'ego, 7-Eleven zdecydowało się wykorzystać PEANUTS, kultową kreskówką przedstawiającą Snoopy'ego i jego przyjaciół. Hasło "HAPPINESS IS..." zostało wybrane jako główne przesłanie kampanii. Słynne hasło z kreskówek PEANUTS zachęca nas do doceniania małych rzeczy w życiu - podaje retailinasia.com.

Każdy sklep jest indywidualnie udekorowany w ramach koncepcji "HAPPINESS IS…". Różne warianty wyposażenia nie tylko uzupełniają wystrój, ale także dają klientom powód do odwiedzenia każdego z czterech sklepów - podaje retailinasia.com

Placówki zostały udekorowane od góry do dołu. W całym sklepie dodano akcenty Snoopy'ego, w tym witrynę sklepową, oznakowanie kategorii, drzwi lodówki i zamrażarki, ściany, a w niektórych sklepach nawet sufit. Gotowe sklepy wyglądają tak, jakby właśnie wyskoczyły ze stron komiksu PEANUTS; półki zostały przekształcone tak, by wyglądały jak kultowa czerwona buda Snoopy'ego. Wykonany na zamówienie wyświetlacz na końcu gondoli pokazuje ogromną postać Snoopy'ego, prowadzącą jasnożółty autobus szkolny.

Członkowie zespołu w sklepach koncepcyjnych Snoopy również mogą przyłączyć się do zabawy. Ekskluzywna koszulka Snoopy x 7-Eleven z kultowym paskiem w jodełkę Charliego Browna została zaprojektowana z myślą o noszeniu ich w sklepach.

Wpływ Snoopy'ego jest widoczny nie tylko w wystroju sklepów, ale także w asortymencie. W każdym sklepie znajduje się kącik Snoopy, w którym klienci mogą kupować ekskluzywne towary, w tym produkty dla zwierząt, pudełka na lunch, zestawy sztućców i inne akcesoria.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także