20.10.2020/17:45

Action otworzyło swój największy sklep. To nowy format testowany przez dyskontera

Sieć sklepów dyskontowych testuje nowy koncept placówki handlowej. Firma otworzyła we Francji dyskont non-food o powierzchni 1600 mkw. – największy z dotychczas działających pod tym szyldem.

W Sainte-Geneviève-des-Bois, na południe od Paryża we Francji, otwarto największy na świecie sklep Action. Placówka  zajmuje powierzchnię 1600 mkw., czyli około dwa razy więcej niż zwykle. Jednak asortyment nie został powiększony. Kupujący znajdą w nim 6000 pozycji w typowych kategoriach dyskonta non-food.

To pilotaż nowej koncepcji sklepu, który jest bardziej przestronny i daje więcej miejsca na produkty. Oprócz ośmiu tradycyjnych kas, dodano osiem kas z automatycznym skanowaniem, aby skrócić czas oczekiwania i usprawnić procesy kasowe.

Kolejną nowością jest zwrócenie większej uwagi na zrównoważony rozwój. Action chce mieć bardziej ekologiczny wizerunek. Odbywa się to za pomocą elektrycznych stacji ładowania na parkingu oraz stacji recyklingu w sklepie, gdzie klienci mogą oddawać stare tekstylia, sprzęt RTV i inne produkty do recyklingu. W sklepie można również znaleźć więcej produktów z kategorii eko.
 

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także