14.05.2019/15:52

Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska: Czas jest nową walutą w detalu

Sieć Żabka uruchamia średnio dwie nowe placówki dziennie. Jeszcze przed końcem roku powinniśmy mieć ponad 6 tys. placówek. Dzisiaj kluczową walutą w detalu jest czas. W Żabce klient spędza przeciętnie 106 sekund – wylicza Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska, w rozmowie z serwisem Money.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Marzena 23.05.2019

    Dodałabym że w hurcie czas jest również nową walutą - już dawno zrezygnowałam z wyjazdów po zaopatrzenie do Eurocash, Makro czy Selgros i korzystam z ecommerce

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.