01.03.2021/19:15

Agencja Field marketingowa IQFM Ackermann ma nowego inwestora

Agencja field marketingowa IQFM Ackermann pozyskała nowego inwestora. Założyciel firmy specjalizującej się w merchandisingu i promocji sprzedaży sprzedał udziały w niej rosyjskiej firmie Open.

Po połączeniu z IQFM Ackermann, grupa OPEN działa obecnie w pięciu krajach. Krzysztof Kulesza Business Development Director w IQFM Ackermann mówi, że agencja ma w Polsce bardzo mocną pozycję na rynku Consumer Electronic i DIY.

- Nasza strategia po połączeniu z Open przewiduje umocnienie tej pozycji, ale także gwałtowny rozwój w sektorze FMCG - dodaje.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.