01.03.2017/15:22

Akcje degustacyjne w Biedronce. Dyskontowa sieć coraz bardziej przypomina supermarket

W tym tygodniu w wybranych sklepach sieci Biedronka w Polsce przeprowadzana jest akcja degustacyjna promująca produkty z gamy Asia Style. Portugalska sieć w ten sposób jeszcze bardziej oddala się od modelu dyskontowego, a przybliża do formatu supermarketowego, w przypadku którego tego typu akcje są normą.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.