01.03.2017/15:22

Akcje degustacyjne w Biedronce. Dyskontowa sieć coraz bardziej przypomina supermarket

W tym tygodniu w wybranych sklepach sieci Biedronka w Polsce przeprowadzana jest akcja degustacyjna promująca produkty z gamy Asia Style. Portugalska sieć w ten sposób jeszcze bardziej oddala się od modelu dyskontowego, a przybliża do formatu supermarketowego, w przypadku którego tego typu akcje są normą.

Klienci dyskontowej sieci, którzy odwiedzą jedną z Biedronek biorących udział w akcji, spróbować będą mogli przygotowywanej na miejscu wieprzowiny gongbao. To jeden z kilku produktów Asia Style dostępnych od niedawna w Biedronce. Oprócz degustacji, sprzedaż produktu ma zostać napędzona również w wyniku wprowadzenia przez Biedronkę oferty promocyjnej na zakup tego artykułu (drugi produkt klienci otrzymują gratis).

Warto zauważyć, że nie jest to pierwsza akcja degustacyjna w historii sieci Biedronka. Dwa lata temu dyskonter przeprowadził w dziewięciu sklepach akcję pod hasłem "20 lat odkrywania wspaniałych smaków". W jej ramach klienci Biedronki mogli spróbować owoców sprzedawanych w sieci, m.in. polskich jabłek.

Przypomnijmy, gama azjatyckich produktów dostępna w Biedronce rozwijana jest przez spółkę Asia Style, zarządzaną wspólnie przez Jeronimo Martins oraz azjatycki Vershold (joint-venture). Firma zajmuje się świadczeniem usług sprzedaży hurtowej oraz obsługi importu produktów i półproduktów spożywczych, jak również produkcją azjatyckich dań gotowych i ich dystrybucją.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.