28.09.2017/12:37

Akcje tematyczne dla detalistów w hurtowniach Makro

Trwa akcja „Urodziny ze smakiem”, świętująca 23-lecie sieci hurtowni Makro w Polsce. Z tej okazji hurtownia przygotowała specjalną ofertę.

Celem kampanii „Urodziny ze smakiem” Makro Polska jest zachęcenie klientów do wspólnego świętowania i poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 26 września a 9 października w halach Makro Polska czeka specjalna oferta produktów z Grecji – oliwy, sosy, ryby, owoce morza oraz sery, m.in. halloumi czy feta. Wśród osób, które w tym czasie zrobią w Makro zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych pięć dwuosobowych wycieczek do Aten i samochód Skoda Fabia.

Trwa dodatkowa loteria, w której można wygrać bony o wartości 250 zł na zakupy w Makro oraz samochód Fiat Qubo. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić wybrane produkty marki Coca-Cola za minimum 250 zł netto i zarejestrować się na www.makro-bonusy.pl.

Uruchomiono także akcję konkursową dla właścicieli sklepów spożywczych, także Odido. Mogą oni zbierać punkty m.in. za kupowanie produktów dowolnej marki własnej czy produktów z wybranych gazetek promocyjnych dostępnych na www.makro.pl, a następnie wymieniać je na nagrody – notebooki, tablety i bony paliwowe. 23. urodziny Makro to także specjalna odsłona Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na atrakcyjne rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę.

Ambasadorem kampanii jest Michel Moran – lubiany szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN, który pojawił się na billboardach w całej Polsce. Akcji towarzyszy kampania w Internecie (m.in. na portalach branżowych i mediach społecznościowych) oraz w radiu. Spoty reklamowe można usłyszeć w największych rozgłośniach, m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Za kreację kampanii odpowiada agencja Błękitne Studio. Zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.