Aldi inwestuje w Polsce w ofertę produktów świeżych
Niemiecki dyskonter Aldi Nord, który zarządza w Polsce siecią ok 100 sklepów inwestuje w stoiska z warzywami i owocami, a także działy produktami świeżymi. Należy podkreślić, że w nowo otwieranych placówkach nie tylko ten dział, ale cały sklep coraz bardziej – zgodnie z trendami rynkowymi – coraz bardziej przypomina supermarket, niż klasyczny hard dyskont.
Oczywiście w sklepach sieci Aldi nadal bardzo widoczna jest prosta ekspozycja produktów na paletach, ale takie działy jak wspomniane stoisko z warzywami i owocami, czy dział z alkoholami są w nowych placówkach tej sieci bardziej atrakcyjne niż w części krajowych supermarketów.
Znaczne zmiany są widoczne także w ofercie produktów świeżych (wędliny, mięso, nabiał), gdzie obok charakterystycznych dla Aldiego marek własnych, bardzo mocno widoczne są marki krajowych producentów.
Redakcja serwisu wiadomościhandlowe.pl przyjrzała się ewolucji sklepów Aldi w Polsce. Poniżej można znaleźć kilka zdjęć sklepów niemieckiego dyskontera z Chorzowa i Warszawy. Zmiana tak w szerokości asortymentu, sposobie ekspozycji, ale także atrakcyjności samego działu są ogromne.
Zdjęcia stoiska z warzywami i owocami w sklepie Aldi (Chorzów, wiosna 2015 r.):
Zdjęcia stoiska z warzywami i owocami oraz stoisko z alkoholami w sklepie Aldi (wiosna, 2016 r.):
22