Aldi wchodzi na rynek chiński. Ale tylko online
Niemiecki detalista - Nr 8 na liście największych handlowych firm świata - rusza na podbój Chin. Firma nie zamierza jednak otwierać sieci sklepów stacjonarnych, a jedynie sklep internetowy
Jak donosi Retail Magazine, niemiecka sieć dyskontowa Aldi ogłosiła, że do końca 2017 r. zamierza wejść na rynek chiński. Firma nie zacznie jednak ekspansji od budowy sklepów fizycznych, tylko od uruchomienia platformy internetowej, na której dostępny będzie specjalnie wyselekcjonowany asortyment artykułów codziennego użytku. Chiński e-sklep Aldi ma zostać uruchomiony w drugim kwartale b.r.
Będzie to pierwszy przypadek, gdy Aldi wchodzi na nowy rynek za pośrednictwem serwisu internetowego, bez uruchamiania sieci sklepów stacjonarnych.
Jak informuje rzecznik koncernu, w ofercie chińskiego e-sklepu sieci znajdzie się wiele produktów australijskich, ponieważ cieszą się one dużym popytem wśród konsumentów chińskich. Trzon oferty asortymentowej stanowić będą towary wysokiej jakości w przystępnych cenach
1