30.01.2017/11:05

Aldi wchodzi na rynek chiński. Ale tylko online

Niemiecki detalista - Nr 8 na liście największych handlowych firm świata - rusza na podbój Chin. Firma nie zamierza jednak otwierać sieci sklepów stacjonarnych, a jedynie sklep internetowy

Jak donosi Retail Magazine, niemiecka sieć dyskontowa Aldi ogłosiła, że do końca 2017 r. zamierza wejść na rynek chiński. Firma nie zacznie jednak ekspansji od budowy sklepów fizycznych, tylko od uruchomienia platformy internetowej, na której dostępny będzie specjalnie wyselekcjonowany asortyment artykułów codziennego użytku. Chiński e-sklep Aldi ma zostać uruchomiony w drugim kwartale b.r.

Będzie to pierwszy przypadek, gdy Aldi wchodzi na nowy rynek za pośrednictwem serwisu internetowego, bez uruchamiania sieci sklepów stacjonarnych.

Jak informuje rzecznik koncernu, w ofercie chińskiego e-sklepu sieci znajdzie się wiele produktów australijskich, ponieważ cieszą się one dużym popytem wśród konsumentów chińskich. Trzon oferty asortymentowej stanowić będą towary wysokiej jakości w przystępnych cenach

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.