20.10.2021/16:01

Aldi wprowadza w Polsce nową generację sklepów w koncepcie ANIKo 1.1. Sieć dyskontów testuje także koncept 2.0!

Aldi wprowadza nowy koncept sklepów w całej Polsce. Koncept ANIKo 1.1. został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta. Prace związane z wdrożeniem zmian ruszyły w kwietniu br. i objęły już około 150 sklepów. Sieć  rozpoczęła również testy kolejnego konceptu, ANIKo 2.0.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Mała 21.10.2021

    A pracowników mają za nic

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także