26.02.2021/13:01

Aldi zaczyna weekend już w czwartek i wprowadza 3 nowe akcje promocyjne

Od 25 lutego Aldi wprowadza nową akcję o nazwie Przeweekend. Klienci sieci skorzystają z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego, które odtąd będą rozpoczynały się już w każdy czwartek i potrwają aż do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych).

Od początku roku Aldi wystartowało także z dwoma nowymi tygodniowymi cyklami promocyjnym – Ale Akcja podkreślającym ofertę z kategorii spożywczej w ramach danego tematu oraz cyklem Ale Cena odnoszącym się do produktów w wyjątkowych i promocyjnych cenach. Oba cykle trwają od poniedziałku do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych) każdego tygodnia.

- Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale Cena są odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy każdego dnia podczas codziennych zakupów chętnie polują na atrakcyjną ofertę swoich ulubionych produktów w Aldi. Dzięki nowym akcjom dostarczamy im kolejne powody, by odwiedzali nasze sklepy. Oprócz wyjątkowych promocji, różnorodności i inspirujących tematów, których dotyczy oferta, działaniom towarzyszy wyróżniająca się komunikacja bazująca na pozytywnych skojarzeniach i korespondująca z naszą nową kampanią - 1001 powodów, by wpaść do Aldi – komentuje Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Aldi w Polsce. 

8 lutego sieć wystartowała z kampanią reklamową 1001 powodów, by wpaść do Aldi, której celem jest wskazanie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów. 

Dwa lata temu sieć odświeżyła swoją komunikację i rozpoczęła intensywne działania, wprowadzając kampanię marketingową pod hasłem Raz Aldi, zawsze Aldi, które jednocześnie stało się jej nowym sloganem. Od tego czasu Aldi konsekwentnie buduje swoją komunikację w oparciu o wybrane produkty marek własnych z różnych kategorii asortymentowych. W tym roku marka zdecydowała się podkreślać nie tylko unikalne, przetestowane przez klientów i wysoko oceniane produkty marki własnej, ale także inne przewagi, które wymieniane były przez klientów jako ważne podczas przeprowadzonych badań konsumenckich.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także