05.02.2018 / 15:55
StoryEditor

Alibaba Group notuje w IV kw. ponad 50-proc. wzrost przychodów

Kwatera główna firmy Alibaba w Hangzhou (fot. By Thomas LOMBARD (Own work) [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons)
W kwartale kończącym się 31 grudnia 2017 r. Grupa Alibaba odnotowała „doskonałe wyniki finansowe”. Bardzo wysokie wzrosty przychodów firma odnotowała zarówno w skali całej działalności, jak i z głównego biznesu. Podwoiły się przychody ze sprzedaży usług chmury obliczeniowej, a liczba chińskich użytkowników mobilnych platformy sprzedażowej wzrosła w ciągu zaledwie kwartału o… 31 mln osób.

Przychody Grupy Alibaba wyniosły równowartość ponad 12,76 mld USD, co oznacza wzrost o 56 proc. rok do roku. W tym samym ujęciu przychody z działalności handlowej wyniosły 11,27...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 12:50
StoryEditor
Strategia Grupy Eurocash. Jak wyglądają jej kluczowe założenia i cele?
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności. Chce też wspierać w tym względnie swoich klientów. Z najnowszego raportu spółki dowiadujemy się, że grupa koncentruje się na zapewnieniu konkurencyjności niezależnym sklepom detalicznym, oferowaniu wartości dodanej dla klientów grupy oraz zwiększaniu wartości grupy dla jej akcjonariuszy.

W 2022 r. Grupa Eurocach opublikowała przyjętą przez zarząd strategię dla Grupy Eurocash na lata 2023–2025. Zgodnie z nią Grupa Eurocash w latach 2023–2025 skoncentruje się na d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 16:28
StoryEditor
Jakie technologie Frisco wykorzystuje w nowym centrum dystrybucyjnym?
Nowy magazyn Frisco pod Lesznowolą działa już pełną parą (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Po rozruchu, od początku grudnia nowy magazyn Frisco pod Lesznowolą działa już pełną parą. Firma zoptymalizowała procesy logistyczne, lepiej zarządza zapasami i zmniejszyła koszty kompletacji zamówień.

Nowy magazyn Frisco, już drugi w aglomeracji warszawskiej, jest ulokowany na terenie Parku Logistycznego P3 Warsaw I w Marysinie, w gminie Lesznowola. Magazyn ma powierzchnię 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 06:56