24.08.2018/09:39

AliExpress szykuje akcje dla polskich klientów

AliExpress, jak tłumaczy Gary Topp, Senior Operation Manager w firmie, chce stawiać na Polskę. Dlatego w najbliższym czasie w kraju zorganizowane zostaną specjalne akcje dla polskich klientów.

Już 23 proc. polskich internautów kupuje online za granicą, a najczęściej wybieraną przez nich platformą jest AliExpress. Co wpływa na decyzję o dokonaniu e-zakupu? Przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji. Współpraca PayU i AliExpress gwarantuje bezpieczne zakupy i możliwość transakcji w lokalnej walucie, dlatego popularność chińskiej platformy stale rośnie.

Według raportu „E-Commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”  Polacy coraz chętniej dokonują zakupów w zagranicznych sklepach internetowych - w 2016 roku było to jedynie 10 proc. internautów, a obecnie tych kupujących zagranicą jest już 23 proc. Wraz ze wzrostem zaufania do zakupów zagranicznych wyłaniają się najwięksi gracze, na czele których stoi AliExpress, chińska platforma sprzedaży detalicznej, doceniana za szeroki asortyment i dobrą jakość produktów. Co ważne, już co trzeci Polak kupujący online zagranicą rozpoznaje właśnie AliExpress.

- Polska jest centrum handlu elektronicznego i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej i ważnym rynkiem dla sprzedawców działających na platformie AliExpress. Widzimy dużą szansę na dalszy rozwój e-commerce w tym kraju i chcemy dzielić się naszą globalną wiedzą, aby umożliwić lokalnym partnerom udział w tym rozwoju. 27 sierpnia rusza Tydzień Znanych Marek, jest to dla nas kamień milowy, podczas którego rozpoczynamy pracę nad kolejnym wydarzeniem – Globalnym Festiwalem Zakupów, znanym jako Dzień Singla, który odbędzie się 11 listopada – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Jak wynika z raportu „Pulse of the Online Shopper” z 2017 roku, kluczowym czynnikiem mającym wpływ na decyzje zakupowe zagranicą jest bezpieczeństwo płatności. Dodatkowo, jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej w raporcie dotyczącym rynku e-handlu w Polsce, polscy e-konsumenci, płacąc za towary zamówione w kraju i za granicą, najchętniej wybierają tzw. pay-by-linki, czyli szybkie e-przelewy. Aż 65% z nich wskazuje ponadto PayU jako serwis, z którego korzystają najczęściej.

- AliExpress jest dla nas bardzo ważnym partnerem, a naszym głównym celem jest dostarczenie polskim klientom najwygodniejszych i najbezpieczniejszych form płatności. Kupując na AliExpress z PayU można nie tylko zapłacić w polskich złotych, ale także skorzystać z licznych akcji promocyjnych, które wspieramy – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Poland Country Manager w PayU.

Partnerstwo AliExpress z PayU zostało zainicjowane w październiku 2017 roku. Od tego czasu AliExpress bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce, która wciąż jest kluczowym kierunkiem sprzedaży na platformie. Dzięki silnej współpracy obu podmiotów klienci mogą brać udział w wielu akcjach przygotowywanych na platformie. Jedną z nich jest rozpoczynający się 27 sierpnia Tydzień Znanych Marek.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ewa nowak 12.09.2018

    Jeśli lubisz zakupy na Aliexpress to zapraszam na moja grupę :) Codziennie nowe oferty poniżej 1$ :) (...)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.