04.09.2013/09:38

Alma ze stratą w I półroczu 2013 roku

W I półroczu 2013 roku przychody Almy Market wyniosły 770,9 mln zł wobec 759 mln zł w analogicznym okresie 2012 roku. Spółka zanotowała stratę w wysokości 1,9 mln zł wobec 2 mln zł zysku rok wcześniej.

Spółka prowadzi m.in. sieć 42 delikatesów Alma. Plany inwestycyjne operatora na 2013 rok zakładają otwarcie nie więcej niż ośmiu placówek pod szyldem Delikatesy Alma, z czego czterech w aglomeracji warszawskiej, dwóch w Gdyni i po jednym w Krakowie i Olsztynie. Sześć obiektów prowadzi już działalność, a uruchomienie pozostałych dwóch (w Gdyni i Krakowie) planowane jest na trzeci i czwarty kwartał. Jeszcze w tym roku w Warszawie ruszy sklep typu convenience, funkcjonujący pod szyldem Food&Joy.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • handlowiec_polska_wschodnia 04.09.2013

    Ciekawe, jakby je skonfrontować ze sprzedażą online?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.