04.09.2013/09:38
Alma ze stratą w I półroczu 2013 roku
W I półroczu 2013 roku przychody Almy Market wyniosły 770,9 mln zł wobec 759 mln zł w analogicznym okresie 2012 roku. Spółka zanotowała stratę w wysokości 1,9 mln zł wobec 2 mln zł zysku rok wcześniej.
Spółka prowadzi m.in. sieć 42 delikatesów Alma. Plany inwestycyjne operatora na 2013 rok zakładają otwarcie nie więcej niż ośmiu placówek pod szyldem Delikatesy Alma, z czego czterech w aglomeracji warszawskiej, dwóch w Gdyni i po jednym w Krakowie i Olsztynie. Sześć obiektów prowadzi już działalność, a uruchomienie pozostałych dwóch (w Gdyni i Krakowie) planowane jest na trzeci i czwarty kwartał. Jeszcze w tym roku w Warszawie ruszy sklep typu convenience, funkcjonujący pod szyldem Food&Joy.
1 komentarz
-
04.09.2013
Ciekawe, jakby je skonfrontować ze sprzedażą online?
Najnowsze z serwisu
16