Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska: To czas trudnych decyzji i ogromnego wysiłku
Stale oceniamy możliwość wewnętrznej i zewnętrznej redukcji kosztów oraz optymalizacji czy zawieszenia inwestycji. Jedną z opcji jest zawieszenie płatności za czynsz w kwietniu jako środek zaradczy na wszystkich obecnie zamkniętych rynkach. Spotykamy się ze zrozumieniem właścicieli tych komercyjnych nieruchomości.
Jak w obecnej sytuacji wyglądają plany rozwoju firmy? Już wkrótce koronakryzys przerodzi się w kryzys ekonomiczny i głęboką recesję. Co to oznacza dla branży i sieci MediaMarkt?
Pracujemy na wszystkich frontach, aby prowadzić naszą firmę w dobrym kierunku – nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach. I robimy postępy, dzień po dniu, tydzień po tygodniu. Podjęliśmy krótkoterminowe środki, aby utrzymać naszą działalność, a także wyznaczyliśmy kierunek na przyszłość.
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z pandemią, nie jest obecnie możliwe prognozowanie jej wpływu na naszą działalność w nadchodzących tygodniach ani wiarygodne oszacowanie wpływu na biznes, na całą branżę.
Co dzisiaj jest priorytetem dla zarządu sieci MediaMarkt w Polsce?
Najważniejsze jest dla nas jak najszybsze otwarcie sklepów stacjonarnych, oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa dla pracowników i klientów oraz podjęcie działań zmierzających do uzyskania równowagi ekonomicznej przedsiębiorstwa w celu zapewnienia pomyślnej przyszłości MediaMarktSaturn w Polsce i zachowania miejsc pracy.
1 komentarz
-
20.04.2020
Przecież oni byli już żywym trupem, zanim wyszedł COVID. Ujemna płynność, skrócone gwarancje, marketing jakby był robiony przez konkurencję albo dywersantów...
Wirus tylko dopełni tego, co i tak miało nastać za pół roku, rok.
I tylko ludzi szkoda, że przez takich amatorów u steru, stracą job.
17