Andrzej Kozłowski, Verona: młodzi klienci stanowią odrębną grupę (wideo)
Andrzej Kozłowski, prezes Zarządu Verona Products Professional, mówi na temat kanałów komunikacji z konsumentami. Istnieje wyraźny podział pomiędzy młodzieżą a resztą populacji, z obiema grupami trzeba się komunikować za pośrednictwem innych mediów.
Andrzej Kozłowski, prezes Zarządu Verona Products Professional podczas kongresu Najlepszy Produkt 2017 r.
- Nasi klienci to dwie odrębne grupy. Młodzi ludzie mają zupełnie inne nawyki, zarówno zakupowe, jak i przyzwyczajenia z życia wzięte, niż konsumenci, którzy wychowywali się wcześniej. Używają internetu i urządzeń mobilnych, czasami w ogóle nie chodzą do sklepów, zatem komunikacja z nimi musi być zupełnie inna niż z wcześniejszymi pokoleniami. Musi być kierowana przez internet i aplikacje, których do tego celu używamy. Zupełnie inne metody komunikacji stosujemy w przypadku pozostałych klientów, na których działa reklama w prasie czy telewizji.
- Generalnie należy stwierdzić, że konsument jest dziś bardziej wyedukowany, jest bardziej świadomy produktu, jego właściwości, rośnie też ich rozpoznawalność. Dzięki internetowi łatwiej jest komunikować cechy czy zalety produktu.