30.08.2018/14:56

Arla poprawia rentowność

Firma Arla Foods w pierwszej połowie bieżącego roku poprawiła rentowność. W kategorii nabiału sprzedaż wzrosła o 2,2 procent do 5,1 miliarda euro – podaje serwis lebensmittelpraxis.de.

Wzrost sprzedaży produktów Arli można tłumaczyć podjętymi przez firmę działaniami mającymi na celu wzmocnienie marki, a z drugiej rosnącymi cenami mleka po słabym pierwszym kwartale. Przedstawiciele firmy oceniają, że perspektywa na pozostałą część 2018 r. jest stabilna.

W Polsce Arla Foods działa od ponad 20 lat. Firma sprzedaje swoje produkty do sieci hipermarketów, dystrybutorów, polskich sieci detalicznych i delikatesowych. W Polsce działalność obejmuje import oraz sprzedaż serów podpuszczkowych, serów solankowych typu śródziemnomorskiego, serów pleśniowych, masła i mixów, serków kremowych oraz napojów mlecznych.

Więcej na lebensmittelpraxis.de

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.