04.05.2019/16:02

Auchan będzie tworzył w hipermarketach tymczasowe sklepy dla znanych marek FMCG

Sieć Auchan Retail będzie uruchamiać w swoich francuskich hipermarketach i galeriach sklepy typu pop-up (chwilowe / tymczasowe) dedykowane największym markom FMCG.

Firma testowała już to rozwiązanie w wybranych sklepach. Swoje pop-upowe sklepy miały koncerny Nestlé i Carambar, a w kolejce jest marka M&M’s. Czas realizacji projektu to ok. 15 dni.

Dzięki tego typu rozwiązaniom Auchan umożliwia dostawcom wyczyszczenie magazynów z zapasów przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu efektów sprzedaży. Produkty sprzedawane są w atrakcyjnych promocjach np. 2+1.

O projekcie firmy Auchan napisał francuski bloger handlowy Olivier Dauvers, w swoim serwisie olivierdauvers.fr.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.