24.03.2020/10:21

Auchan przygotowuje się na walkę z koronawirusem. Sieć zbroi sklepy i pracowników

W związku z ogłoszonym przez polski rząd stanu epidemii, Auchan Retail Polska wprowadza kompleksowe rozwiązania, które zapewnić mają ochronę zdrowia i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów wszystkich sklepów sieci w Polsce. Równocześnie firma podejmuje działania, które pozwolą na utrzymanie ciągłości sprzedaży sieci oraz zachowanie niskich cen. Firma podkreśla, że podjęte działania są wprowadzane „w trosce o siłę nabywczą klientów w tej wyjątkowej i trudnej sytuacji”.

Auchan Retail Polska wdraża wszystkie niezbędne procedury i rozwiązania, które mają na celu ochronę zdrowia i bezpieczeństwa pracowników oraz klientów. Firma podkreśla, że wszystkie wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Rozwoju są stale monitorowane i na bieżąco wprowadzane w życie w wewnętrznych procedurach i przyjętym przez firmę planie działań. Za jego koordynację odpowiada specjalnie powołany zespół.

Podjęte przez firmę działania skupiają się na realizacji trzech zasadniczych celów. Po pierwsze zapewnieniu każdemu z pracowników i klientów sklepów ochrony, poprzez udostępnienie niezbędnych środków higieny i wprowadzenie specjalnych zasad bezpieczeństwa oraz rozwiązań organizacyjnych, które pozwalają na funkcjonowanie sklepów w możliwie jak najlepszych, zapewniających bezpieczeństwo warunkach.

Drugi cel to, zapewnienie pracownikom i klientom dostępu do kluczowych informacji - z myślą o edukacji na temat zasad higieny i bezpiecznego zachowania w sytuacji powszechnego zagrożenia, zmniejszenia niepokoju i rozwiania najczęstszych obaw, a także uwrażliwienia na kwestię wspólnej odpowiedzialności, wynikającej  z faktu dzielenia wspólnych przestrzeni.

Operator wdraża także plan ciągłości działania firmy, tak by zagwarantować klientom optymalną jakość usług, zwłaszcza w zakresie dostępności produktów, ze szczególną dbałością o zachowanie niskich cen.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

W ramach podjętych przez Auchan Retail Polska działań:

● W sposób ciągły zapewniona jest na terenie sklepów i w pomieszczeniach pracowniczych dostępność środków dezynfekujących wraz z instrukcjami ich prawidłowego użytkowania; dezynfekcji poddawane są także koszyki i wózki zakupowe; wzmocniono serwis sprzątający; klientom na czas pobytu w sklepie oferowane jest przy wejściu użycie rękawiczek jednorazowych, dostępny jest też płyn dezynfekujący;

● W punktach sprzedaży tradycyjnej i punktach obsługi klienta wyznaczono taśmami strefę bezpieczeństwa o szerokości 1-1,5 m;

● Dla uniknięcia tworzenia się skupisk wprowadzona została zasada nieotwierania kas położonych obok siebie;

● Kasy zostały wyposażone w ścianki ochronne wykonane z poliwęglanu; pracownicy kas dysponują płynami dezynfekującymi, rękawiczkami ochronnymi oraz otrzymali wytyczne dotyczące ograniczenia komunikacji z klientem do niezbędnego minimum;

Dodaj komentarz

12 komentarzy

  • Jada 24.03.2021

    Bylam wczoraj w sklepie. Dużymi cyframi jest napisane (bodajże 981) ile osob może być na terenie sklepu. Zapytałem Pana stojącego przy wejściu, czy moge wejść, czy nie przekroczę liczby. Pan się rozesmial. Czyli te obostrzenia, to tylko sztuka dla sztuki, a zachorowania rosną. Podobne cyfry figuruje przy wejściu do kościołow i co z tego?....

  • bywalec😬 01.11.2020

    Pracownicy są najbardziej narazeni są przypadki zarazem ale nic z tym sie nie robi pracownik jest nararzony traktowany jak tania sila robocza .
    I poco te wydłużanie godzin pracy wszystkich markietow zeby więcej było zarazen powinno się skracać godziny. Wszystkie zasady bezpieczeństwa są tylko na papierze wrazie kontrolo sanepidu

  • bywalec 01.11.2020

    Pracownicy są najbardziej narazeni są przypadki zarazem ale nic z tym sie nie robi pracownik jest nararzony traktowany jak tania sila robocza .
    I poco te wydłużanie godzin pracy wszystkich markietow zeby więcej było zarazen powinno się skracać godziny.

  • Agata 05.04.2020

    Wczoraj w komornikach tak się rozpędziła w gonieniu wyniku że wpuściła 200 zamiast 126 klientów. Maseczek nie ma a przyłbic brakuje... znaczy się wszystko leży w personalnym i czeka...??? żeby nie zabrakło dla administracji gdyby musieli zejść na sklep Masakra

  • 2 03.04.2020

    Auchan Komorniki pracownik się tu nie liczy Nie ma dla pracowników maseczek, nie ma dla każdego pracownika na zmianie osłon na twarz .

  • Tedek 27.03.2020

    Te pleksje są za wąskie żeby kogoś chroniły. Wszystko zależy od sklepu. W Auchan Komornikach bardzo powoli wprowadzają zabezpieczenia udając że nic się nie dzieje. A pani dyrektor twierdzi że pracujemy tyle z klientami że się na pewno już uodporniliśmy na wszelkie wirusy i życzy żebyśmi się nie zarazili. Na wszystkim osczedzają a najwięcej na pracownikach.

  • juwi 24.03.2020

    hej Auchan dzial już w temacie korona wirusa od jakiegoś czasu a teraz wydało oświadczenie. środki ochrony pracownikom zapewniło już wcześniej i działają nadal nad nowymi aby zapewnić pracownikom bezpieczeństwo. ja jako pracownik czuję się dobrze bo widzę starania i rezultaty podjętych działan, które zapewniają spore bezpieczeństwo pracownikom. dziękuję Auchan

  • Hanys 24.03.2020

    Piszecie o powieszchni sklepowej ale na magazynach tych sklepów już tak fajnie nie jest.

  • Diuns 24.03.2020

    Nie, nie teraz. To już funkcjonuje w marketach Auchan od dłuższego czasu- niektóre rozwiązania. Tylko sieć co chwilę nie wydaje komunikatów prasowych a działa.

  • A 24.03.2020

    Ha ha ha

  • Kupiec 24.03.2020

    A jak to się ma do kolejek przy kasach. Tylko ograniczenia ilości ludzi w sklepach w zależności od powierzchni i "zmuszanie" ludzi do robienia szybkich zakupów niezbędnych do podstawowego funkcjonowania da jakiekolwiek efekty ochronne dla nas wszystkich. Czy szefostwo ma plan żeby ograniczyć ludzi którzy przychodzą do sklepu w celach towarzysko spacerowych?Przenoszenie pracowników na nocne zmiany to jest naprawdę rozwiązanie na chwilę a tu trzeba długofalowego rozwiązania.

  • BigDeal 24.03.2020

    Dopiero teraz? Zarząd do dymisji.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.