01.06.2015/12:00

Awanse w dziale kosmetyków Henkel Polska

Henkel Polska powołał Piotra Strzelczyka, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora marketingu w dziale kosmetyków, na stanowisko dyrektora sprzedaży – podają „Wiadomości Kosmetyczne”.

W nowej funkcji Piotr Strzelczyk odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych kosmetyków w obu kanałach dystrybucji – nowoczesnym i tradycyjnym. Odpowiedzialność po Piotrze Strzelczyku za działania marketingowe przejęła Karolina Markiewicz-Kuskowska, awansując na dyrektora marketingu i trade marketingu w dziale kosmetyków Henkel Polska. Do jej nowych obowiązków należy opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych takich znanych marek firmy jak: Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.