31.05.2016/12:50

Bać-Pol ma potencjał do dalszego wzrostu

Rok 2015 był dla polskiego dystrybutora FMCG czasem optymalizacji sieci dystrybucji. Z 30 oddziałów działających na początku minionego roku, pozostały 23. Proces ten wpłynął na obniżenie wyniku finansowego części dystrybucyjnej. Równocześnie prezes Bać-Polu podkreślał w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl jednak, że cele rozwojowe i finansowe na rok 2015 udało się zrealizować detalicznej części grupy kapitałowej.

Firma Capital Partners jest udziałowcem Grupy Bać-Pol od 2007 r., a jej udział w kapitale spółki wynosi 9,15 proc.

Sprzedaż Grupy Bać-Pol w 2014 r. wyniosła 1,744 mld zł, a wynik netto był na poziomie 4,6 mln zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.