21.10.2013/12:16

Ballantine’s w nowej odsłonie

Ponad 100 lat musiała czekać jedna z najbardziej znanych whisky na świecie na tak znaczącą zmianę wyglądu opakowania. W połowie września, w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie, odbyła się oficjalna prezentacja nowej butelki whisky Ballantine’s Finest. Zmienił się nie tylko jej kształt, ale przede wszystkim etykieta, która stała się bardziej dynamiczna. Impreza nawiązywała do historii marki w Polsce i była swoistą podróżą do przeszłości. Za sprawą muzycznych hitów z lat 80. i 90., multimedialnych prezentacji, wystylizowanych hostess i charakterystycznych przekąsek, widzowie mogli najpierw powrócić wspomnieniami do okresu, gdy Ballantine’s dostępny był tylko w luksusowych sklepach Pewex i Baltona, a następnie do późniejszych czasów, gdy produkt trafił do szerokiej sprzedaży. Po prezentacji nowej butelki odbył się koncert Ady Szulc, znanej z programu X Factor oraz DJ Adamusa. Na premierze nie zabrakło celebrytów, wśród których wypatrzyliśmy Marcina Prokopa, Karola Okrasę, duet projektantów Paprocki & Brzozowski oraz Zuzannę Kołodziejczyk, zwyciężczynię programu Top Model. Gwiazdą wieczoru był jednak sam produkt, który podawano gościom w różnych postaciach – m.in. jako molekularne drinki Whisky in Fog (tzw. Lemoniada dla dorosłych), serwowane na suchym lodzie czy, pod postacią galaretki z pomarańczową śmietanką. Pojawiła się również interpretacja Whisky Sour – sorbet na bazie purée cytrynowego, podlany Ballantine’s Finest.







(SSZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 10 (129) Październik 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.