30.03.2015/10:35

Bardzo dobre wyniki Henkel Polska

W 2014 roku polski oddział firmy Henkel osiągnął najwyższe wyniki sprzedażowe w historii, przekraczając ponad 2 mld złotych. Jest to 13-proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego.

Siłą napędową sukcesów były udane innowacje produktowe, wejścia w nowe segmenty oraz strategiczne przejęcia marek środków piorących i czystości E oraz Kokosal (od PZ Cussons). Firma nie wyklucza kolejnych tego typu transakcji. W 2015 roku Henkel Polska skupi się na komunikacji z konsumentem i wesprze ją silnymi działaniami marketingowymi oraz na innowacjach.  W kategoriach FMCG, do których należą segmenty kosmetyków oraz środków piorących, 46 proc. sprzedaży pochodzi z produktów wprowadzonych w ostatnich trzech latach – informuje Henkel.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.