04.03.2021/19:27

Biedronka chce rozwijać współpracę z Glovo. Luis Araujo: Liczba zamówień będzie rosła

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka podkreśla, że operator jest zadowolony dotychczasowej kooperacji z Glovo i rozmawia z operatorem delivery o jej rozwoju współpracy w obszarze sprzedaży online. Celem jest ekspansja geograficzna - aktualnie kurierzy Glovo dostarczają zamówienia z Biedronki w 31 miastach.

Jak wskazuje Luis Araujo, że Biedronka koncentruje się na handlu stacjonarnym, ale ewolucja zachowań zakupowych i potrzeby młodego pokolenia popychają firmę w stronę świata cyfrowego. - Wypracowaliśmy z Glovo model współpracy opierający się na naszych specjalizacjach. Glovo jest odpowiedzialne za dostawy a my za kompletowanie zamówień klientów.

Biedronka i Glovo chcą pracować nad zwiększeniem asortymentu w e-sklepie i nad poprawą jakości obsługi klienta. - Jesteśmy przekonani, że liczba zamówień będzie rosła. (E-sklep - red.) to z pewnością szansa, którą Biedronka w najbliższej przyszłości nadal będzie wykorzystywać - tłumaczy ​dyrektor generalny sieci Biedronka.

Priorytetem dla Biedronki pozostają oczywiście sklepy stacjonarne, sieci zależy bowiem na zwiększaniu liczby wizyt w fizycznych placówkach.

Na koniec ub.r. Biedronka miała 3115 placówek handlowych. Biedronka i Glovo współpracują od kwietnia 2020.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także