04.01.2018 / 06:59
StoryEditor

Biedronka miesza w zupach – wywiad z Markiem Grubińskim, dyrektorem Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska

Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Fabryka Zup Jerónimo Martins Polska w Parzniewie k. Warszawy - 1
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Fabryka Zup Jerónimo Martins Polska w Parzniewie k. Warszawy - 2
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Fabryka Zup Jerónimo Martins Polska w Parzniewie k. Warszawy - 3
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska. (Jeronimo Martins Polska)
Decyzja o inwestycji we własną linię do produkcji zup była i jest w pełni przemyślaną strategią firmy jako lidera rynku produktów świeżych. Patrząc dodatkowo na aktualne trendy rynkowe, cały polski rynek coraz dynamiczniej rozwija się w kierunku produktów „ready to eat” – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marek Grubiński, dyrektor Fabryki Zup Jerónimo Martins Polska.

Co skłoniło Jeronimo Martins do zainwestowania w produkcję żywności?

Grupa Jeronimo Martins produkcją żywności zajmuje się już od dawna. W Portugalii spółka posiada aktualni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2024 15:47