Biedronka napędzi sprzedaż Helio
Producent bakalii firma Helio poinformowała, że po dokonanej analizie bieżących przychodów ze sprzedaży w II kw. roku obrotowego 2016/2017 (tj. październik - grudzień 2016) spodziewa się ok. 40-50 proc. wzrostu przychodów względem analogicznego okresu roku ubiegłego (październik - grudzień 2015).
Wysoka dynamika sprzedaży wynika ze zwiększonego popytu na produkty spółki. Helio odnotowuje wzrost przychodów ze sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji, w tym w szczególności w należących do Jeronimo Martins Polska S.A. sklepach sieci Biedronka.
Mając na uwadze wzrost przychodów ze sprzedaży w bieżącym kwartale (październik - grudzień 2016), o ile nie wystąpią inne nietypowe zdarzenia, w opinii zarządu Helio należy spodziewać się co najmniej podwojenia wyniku finansowego netto za okres październik - grudzień 2016 względem analogicznego okresu roku ubiegłego.
1 komentarz
-
16.12.2016
Napędzanie sprzedaży przez Biedronkę to widzę na przykładzie Wawela. To co Wawel dostarcza do Biedronki to nie nadaje się do jedzenia. Lubiłem kiedyś czekolady mleczne Wawela - kupiłem ze 2 miesiące temu w Biedronce i wyrzuciłem bo był to niesmaczny wyrób czekoladopodobny, to samo stało się z Michaszkami - są bez smaku i kleją się w papierkach bo nie są z czekolady a z jakiejś brei. I wreszcie galaretki owocowe - tak lecą obecnie "chemią", że nie nadają się do jedzenia. Wawel utrzymał się w Biedronce ale mnie jako Klienta stracił bo nie będę kupował taniego badziewia czekoladopodobnego.
12