10.01.2017/14:37

Biedronka odświeża projekt Testujemy. Chce zaangażować w akcję kolejnych klientów

Wraz z początkiem stycznia Biedronka dokonała zmian w swoim projekcie Testujemy, w ramach którego klienci sieci oceniają i współtworzą nowe produkty trafiające do sprzedaży w dyskoncie. Nowy, odświeżony i rozwinięty koncept kładzie większy nacisk na elementy społecznościowe oraz na elementy grywalizacji pomiędzy testerami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.