10.01.2017/14:37

Biedronka odświeża projekt Testujemy. Chce zaangażować w akcję kolejnych klientów

Wraz z początkiem stycznia Biedronka dokonała zmian w swoim projekcie Testujemy, w ramach którego klienci sieci oceniają i współtworzą nowe produkty trafiające do sprzedaży w dyskoncie. Nowy, odświeżony i rozwinięty koncept kładzie większy nacisk na elementy społecznościowe oraz na elementy grywalizacji pomiędzy testerami.

Biedronka na przełomie minionego i bieżącego roku uruchomiła nową wersję strony internetowej testujemy.biedronka.pl. Witryna stała się przejrzystsza i bardziej przyjazna użytkownikowi.

W nowej odsłonie Testujemy, uczestnicy projektu mogą brać udział w trzech rodzajach aktywności: testach produktów, rekomendacjach produktowych, oraz w badaniach specjalnych. W ramach pierwszej z nich 1 tys. osób otrzymywać będzie pakiet próbek wybranego produktu do samodzielnego przetestowania. Druga aktywność polega na tym, że użytkownik kupuje produkt wskazany przez sieć w sklepie, a następnie go ocenia. Badania specjalne będą się natomiast wiązały z rozwiązywaniem specjalnych zadań, pojawiających się co jakiś czas na stronie internetowej.

Za wykonywanie wszystkich czynności w ramach akcji Testujemy, klienci Biedronki gromadzić będą punkty, na podstawie których klasyfikowani będą w Rankingu Testu Produktów. Osoby z najwyższych pozycji otrzymają nagrody. Klienci Biedronki biorący udział w rekomendacjach i badaniach specjalnych powalczą o nagrodę miesiąca. Specjalne bonusy punktowe uczestnicy akcji otrzymają za udostępnianie strony testujemy.biedronka.pl w mediach społecznościowych oraz za dzielenie się własnymi zdjęciami z testów.

Najbardziej aktywni testerzy oprócz punktów i nagród zdobywać będą także specjalne odznaki - np. "Lorda Testera" i "Króla Testów", "Recenzenta Dowódcy", "Władcy Recenzji", "Super Bywalca", "Króla opinii", czy "Recenzenta miesiąca".

Jak zapowiada Biedronka, co miesiąc 51 najlepszych testerów otrzymywać będzie nagrody. Dla zwycięzcy przewidziany jest dwuosobowy wyjazd weekendowy, połączony z warsztatami kulinarnymi. Oprócz tego sieć co miesiąc wręczy 50 nagród dodatkowych - będą to kubki termiczne testera.

Do końca 2016 r. Biedronka w ramach projektu Testujemy przeprowadziła ok. 15 różnych testów oraz stworzyła ok. 20 rankingów rekomendacji. Do sprzedaży czasowej w sklepach sieci w całej Polsce trafiły w następstwie testów produkty z siedmiu różnych kategorii, m.in. herbaty, soki, sosy oraz świeczki zapachowe.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.