29.10.2020/11:56

Biedronka ponownie zwiększa udziały w polskim rynku detalicznym

Na koniec II kw. 2020 r. udziały Biedronki w polskim rynku detalicznym sprzedaży żywności wzrosły do ponad 25 proc. III kw. br. przyniósł kolejne wzrosty.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • klikacz 01.11.2020

    A Rząd czeka i udaje ,że nie widzi dominacji Biedry na polskim rynku. Jeszcze trochę i nas wykończy portugalczyk!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także