04.01.2018 / 14:12
StoryEditor

Biedronka realizuje potężny plan modernizacji. Nowy layout sklepu i nacisk na customer experience

Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka modernizuje kolejne sklepy - 1
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka modernizuje kolejne sklepy - 2
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka modernizuje kolejne sklepy - 3
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. remontowana Biedronka w Zamościu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka w ostatnich latach zwolniła tempo otwarć nowych sklepów, skupiając się nieco bardziej na modernizowaniu już działających placówek i zwiększaniu ich obrotów. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, tylko w 2016 r. unowocześnionych zostało 220 Biedronek, a przez trzy pierwsze kwartały 2017 roku Jeronimo Martins zmodernizowało 150 sklepów, a w ostatnich trzech miesiącach jeszcze ok. 70 placówek. W 2018 r. do najnowszego konceptu może zostać dostosowanych kolejnych kilkaset sklepów sieci.

Biedronka musiała w ostatnim czasie zmodernizować m.in. ponad 200 sklepów, które w 2008 r. Grupa Jeronimo Martins przejęła za ok. 320 mln euro od niemieckiego koncernu Tenge...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 18:19
StoryEditor
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość
42 proc. Polaków aktywnie szuka promocyjnych ofert i okazji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
42 proc. Polaków aktywnie szuka promocyjnych ofert i okazji. Minęły czasy lojalności wobec marek. Rozpoczęła się era wojny cenowej – czytamy w raporcie "Nastroje Polaków 2024" przygotowanym przez Open Research.

Wojna cenowa pomiędzy sklepami rozkręciła się na dobre, co znacząco wpływa na zachowania zakupowe konsumentów. Dla tych ostatnich to szansa na oszczędności, a dla sieci – wzrost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 11:12
StoryEditor
Kaufland dostarcza do sklepów Lidla mięso i wędliny. To odpowiedź na problemy branży mięsnej
Sklep sieci Lidl (fot. Bartek Kaszuba)
Sieć Lidl zdecydowała się zareagować na kryzys w niemieckim przemyśle mięsnym i wprowadza na półki nowego dostawcę. To… siostrzana sieć Kaufland.

O sprawie pisze „Lebensmittelzeitung”, który powołuje się na swoich informatorów. Ma to być odpowiedź na strukturalne problemy niemieckiego rynku mięsnego, w tym zaburzone łańcu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 13:50