16.08.2016/11:36

Biedronka rozdaje za darmo, a Lidl proponuje ceny najniższe w historii

Biedronka i Lidl wprowadzają kolejne koncepty promocyjne, które mają ściągnąć klientów ze sklepów konkurencji do ich własnych placówek. Kilka dni temu Biedronka wprowadziła weekendową promocję, w ramach której „za darmo” rozdawała icetea i węgiel na grilla. Lidl powraca do kampanii z najtańszymi produktami w historii sieci.

W przypadku Biedronki, sieć oferowała „za darmo” w ramach weekendowej promocji klientom węgiel drzewny lub trzy butelki napoju icetea Lipton za zakupy o wartości minimum 99 zł.

Konkurent Biedronki, sieć Lidl kusi klientów nietypowymi promocjami. Na początku lipca wprowadził nowy format promocyjny, który okazał się sukcesem. Dlatego też już od 16 lipca powraca z najtańszymi produktami w historii Lidla. To jednak nie wszystko: w rozpoczynającej się w tej sam dzień promocji będzie można kupić produkty do przyrządzenia obiadu za mniej niż 5 złoty dla 4 osób.

To już druga w tak krótkim czasie akcja promocyjna w Lidlu, podczas której sieć proponuje klientom najtańsze produkty w swojej historii. Już od 16 sierpnia, każdego dnia od wtorku do soboty, jeden produkt sprzedawany będzie w cenie, której w ciągu ostatnich lat w Lidlu nie było. Dzień przed każdą promocją sieć będzie ujawniała jaki produkt oraz w jakiej cenie będzie przeceniony. Pierwszym z nich będzie ser Bluedino (500 g), w cenie 4,99 zł. Produkt w cenie regularnej kosztuje 8,99 zł, zatem produkt będzie przeceniony o 44 proc.

Od 16 lipca Lidl rozpoczyna także promocję dzięki której będzie można zakupić produkty do stworzenia obiadu za mniej niż 5 zł dla 4 osób. W promocji znalazły się uda lub podudzia za 2,70 PLN (500g), biała kapusta za 0,99 PLN (1 kg) i ziemniaki wczesne za jedyne 0,59 PLN (1 kg). Dodatkowo w tym czasie będzie można kupić szereg produktów za jedyne 5 zł.

Lidl Polska od wielu lat zmienia rynek reklamowy wprowadzając nowe, zaskakujące i inspirujące formaty reklamowe oraz promocyjne. W 2012 r. rozpoczął kampanię Karol kontra Okrasa, która sprawiła, że Polacy pokochali gotowanie. Po trzech latach zakończyła ten innowacyjny format i wykonała kolejny krok w kierunku edukacji i zaangażowania Polaków do wspólnego, domowego gotowania rozpoczynając kampanię Dorota, Karol i Goście. Jednocześnie Lidl oferuje swoim klientom szeroką kampanią promocyjną znacznie obniżając ceny różnych produktów. Po obniżkach ponad 100 produktów do 2 zł oraz złotówki wprowadza promocję historyczną – proponuje klientom ceny tak niskie, jakich jeszcze nie było,a dodatkowo daje możliwość zakupu produktów do sporządzenia obiadu w wyjątkowo niskiej cenie.

Firma Lidl zarządza w Polsce siecią prawie 600 sklepów, zaś Biedronka ma w całym kraju prawie 2700 placówek w ponad 1000 miejscowości.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.