28.05.2018/13:50

Biedronka rozwija koncept handlowy z ofertą prasy drukowanej

Dotychczas w sklepach sieci Biedronka dostępne były głównie pisma wydawane na zlecenie spółki Jeronimo Martins Polska, takie jak „Kropka TV”, „Moje Smaki Życia”, czy „Kot i Pies”. Od ubiegłego roku w wybranych placówkach pojawiły się stanowiska z magazynami wydawnictwa Bauer, a obecnie w wybranych sklepach oferta prasy drukowanej została poszerzona o tytuły najbardziej poczytnych dzienników i tygodników.

W ubiegłym roku Biedronka rozpoczęła testy nowego konceptu handlowego, w ramach którego w wybranych sklepach sieci pojawiły się trzy magazyny należące do wydawnictwa Bauer, takie jak: „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco”, czy „Świat Kobiety”. Wydaje się, że testy własnej półki z prasą zakończyły się sukcesem, bo operator postanowił rozszerzyć nie tylko liczbę sklepów, w których można kupić wspomniane tytuły prasowe, ale także ofertę dostępnych tam dzienników i magazynów.

Od kilku miesięcy oferta prasy w Biedronkach mocno się poszerzyła. Rozwinięto o kolejne tytuły półkę z wydawnictwami firmy Bauer, a jednocześnie dołączono do niej najbardziej poczytne dzienniki, takie jak: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, czy tabloid „Fakt” oraz tygodniki: „Newsweek”, Agora i „Gość Niedzielny”.

Biedronka kolportuje także pisma wydawane na zlecenie spółki Jeronimo Martins Polska, czyli wściela sieci takie jak „Kropka TV”, „Moje Smaki Życia”, czy „Kot i Pies”.

Sieć Biedronka liczy obecnie ponad 2800 sklepów zlokalizowanych w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Luki 02.06.2018

    super wydarzenie, w biedronce jest znikoma ilość prasy i to jest powód aby się z tego cieszyć, paranoja, na osiedlowych sklepach jest większy wybór

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.