28.08.2020/12:46

Biedronka sprzedaje rocznie 300 mln bochenków chleba. Sieć mocno rozwija marki własne w kategorii pieczywa

300 milionów bochenków chleba rocznie – tyle sztuk trafia za pośrednictwem Biedronki na stoły Polaków. Sieć Biedronka oprócz tradycyjnie uwielbianych produktów stale szuka nowych rozwiązań, rozwijając i ulepszając linię Pycha – czyli pieczywo bez dodatku drożdży piekarskich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • pawel 10.01.2021

    masz jakis problem z ciastem gleboko mrozonym>
    dlaczego? moze sie wypowiesz? bo nie widze zwiazku, jest nawet lepsze..oczywiscie nie w przypadku przerwanego lancucha, ale gdzie on jest przerwany bo nie rozumiem?

  • odpiek 31.08.2020

    na kamiennych płytach :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Darek, proszę Cię.

  • lek 28.08.2020

    artykuł lekko ociera się wprowadzanie klientów w błąd
    jakościowo najgorsze pieczywo nie mające wspólnego nic z jakością, tylko biznes nic więcej

  • kj 28.08.2020

    a którym etapem produkcji jest mrożenie ciasta, potem chwilowe rozmrażania przez przerwany ciąg chłodniczy i ponowne mrożenie? wypiek na kamiennych płytach? czy na metalowych blachach w piecu elektrycznym do odpieku pieczywa z ciasta głęboko mrożonego?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także