13.01.2017 / 10:29
StoryEditor

Biedronka testuje w sklepach system jednej kolejki

Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
System jednej kolejki w sklepie Biedronka - 1
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
System jednej kolejki w sklepie Biedronka - 2
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
System jednej kolejki w sklepie Biedronka - 3
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
Sklep sieci Biedronka (materiały własne)
We wrześniu ub. r. portal wiadomoscihandlowe.pl pisał, że sieć Biedronka wprowadza do wybranych sklepów kasy ekspresowe. Pisaliśmy wtedy, że sieć próbuje w ten sposób rozładować kolejki przy kasach, które wywołują coraz większą frustrację u kupujących. Teraz okazało się, że kasy ekspresowe były pierwszym krokiem we wprowadzeniu systemu jednej kolejki, który jest testowany w wybranych Biedronkach.

Sieci handlowe, takie jak Biedronka, Lidl, Tesco czy Carrefour, dostrzegają, że klienci sklepów są coraz bardziej niecierpliwi i wybredni. Zakupy mają być coraz bardziej wygod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 08:59
StoryEditor
Circle K sprzedaje kawę za symboliczny grosz. Jakie warunki trzeba spełnić?
Logo Circle K (fot. Circle K Polska)
Rusza akcja „EXTRA poranki z kawą” na stacjach paliw Circle K w całej Polsce. Można odebrać kawę za jeden grosz, ale trzeba spełnić trzy warunki.

W ramach promocji codziennie, w godzinach między 7:00 a 9:00, będzie można kupić ulubioną kawę za symboliczną kwotę. Na stację trzeba jednak przyjść z własnym kubkiem wielorazow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 17:51
StoryEditor
Carrefour nawiązuje współpracę z Woltem. Detalista uruchamia usługę dostaw błyskawicznych
Carrefour nawiązuje współpracę z Wolt (mat. prasowe)
Carrefour działa na rzecz zwiększenia zasięgu sprzedaży internetowej. Detalista nawiązał współpracę z firmą q-commerce Wolt i oferuje klientom dostawy błyskawiczne w największych miastach Polski. Jednym z celów jest pozyskiwanie stałych klientów w kanale e-commerce.

Carrefour ogłasza uruchomienie usługi zakupów w kanale online, z dostawą realizowaną przez firmę q-commerce Wolt. Zamówienia z ekspresową dostawą można składać w 14 miasta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 03:50