28.07.2021 / 18:50
StoryEditor

Biedronka ucieka konkurentom! Dyskontowa sieć z dużym wzrostem sprzedaży w minionym kwartale

Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. JMP, za: YouTube)
Biedronka zwiększyła w drugim kwartale 2021 r. sprzedaż wyrażoną w złotych aż o 10,4 proc. w zestawieniu z tym samym okresem rok temu. Sprzedaż porównywalna (like-for-like, na bazie działających od ponad roku sklepów) dyskontowej sieci uległa poprawie o 8,8 proc.

Sprzedaż Biedronki wyrażona w złotych wyniosła w drugim kwartale 3,6 mld euro. To oznacza wzrost o 9,8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

W trakc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 12:22
StoryEditor
Biedronka zmienia strategię marketingową. Dyskonter zwiększa częstotliwość promocji w swoich sklepach
Kwietniowa promocja w Biedronce po zmianie stawki VAT na żywność
W kwietniu br. sklepy Biedronka zwiększają tempo i częstotliwość wprowadzania nowych ofert i promocji. Z okazjami cenowymi kupujący będą mogli się teraz zapoznawać nie dwa, a już trzy razy w tygodniu. Nowe foldery promocyjne klienci znajdą w każdym sklepie, na stronie www lub w aplikacji w poniedziałki, środy i piątki. A tradycyjnie na weekend Biedronka kusi weekendowymi niskimi cenami.

Sieć sklepów spożywczych Biedronka zwiększyła w kwietniu liczbę folderów promocyjnych. Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu superpro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 11:35
StoryEditor
Dyskonty, sklepy osiedlowe, centra i parki handlowe. Czego oczekują od nich konsumenci?
Ponad 60 proc. polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze w dyskontach (fot. Shutterstock)
Ponad 60 proc. polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze w dyskontach. Podobny odsetek wybiera centra handlowe. Natomiast blisko 40 proc. Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych – wynika z najnowszego raportu Cushman & Wakefield.

Raport "UX retail w Polsce. Polacy o budowie doświadczeń w obiektach handlowych” wskazuje, że Polacy mają jasno sprecyzowane oczekiwania w stosunku do każdego formatu handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 10:18