10.01.2018 / 12:34
StoryEditor

Biedronka wprowadza nową markę własną goBio

Na zdj. mleko pod marką własną Biedronki goBio (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Biedronka wraz z początkiem 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma informuje, że począwszy od 11 stycznia, marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci - do sklepów trafi ok. 20 rodzajów produktów. Asortyment sprzedawany pod brandem goBio w sieci należącej do Jeronimo Martins będzie z czasem rozszerzany.

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 13:23
StoryEditor
Litwini inwestują w rozwój sieci Stokrotka. Polska jednym z najważniejszych rynków wzrostu dla Maxima Grupe
Stokrotka w Pruszkowie (fot. Robson90/Shutterstock)
Sieć sklepów Stokrotka powiększyła się w 2023 roku o 60 nowych sklepów i na koniec roku liczyła 976 placówek, w tym 86 franczyzowych. Przychody polskiego oddziału Maxima Grupe wyniosły 1,74 mld euro, wobec 1,39 mld euro rok wcześniej, a udział w polskim rynku litewska sieć oszacowała na 2,5 proc. – wynika z raportu rocznego Maxima Grupe za 2023 rok.

Litewski operator sklepów spożywczych zaznacza, że polski rynek jest dla niego szczególnie ważny. – Podobnie jak w latach poprzednich, głównymi rynkami rozwoju Grupy pozostają P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 20:06
StoryEditor
Adam Glapiński, szef NBP: popyt na żywność się nie odrodził. Wspomniał również o walce cenowej dwóch sieci handlowych
Adam Glapiński, prezes NBP podczas konferencji prasowej w dniu 5 kwietnia 2024 roku (youtube.com/@nbppl)
Prezes NBP, Adam Glapiński powiedział podczas konferencji prasowej, że wpływ podwyżki VAT-u na żywność na inflację jest ograniczany przez konkurencję na rynku, która bardzo wzmocniła się. Wspomniał oczywiście o krytykujących go ekonomistach oraz odniósł się do wniosku o Trybunał Stanu.

Adam Glapiński przywitał na konferencji prasowej w wiosennym nastroju. - Chciałbym proszę państwa zacząć od miłych rzeczy. Wszystkie w zasadzie są dzisiaj miłe - same dobre, jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 22:32