18.08.2016/15:49

Biedronka wprowadzi do oferty 40 innowacyjnych produktów - zobacz zdjęcia

Do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiło ok. 40 zupełnie nowych produktów, wybranych w ramach Innowacji Biedronki, czyli specjalnej edycji projektu konsumenckiego Testujemy. W przeprowadzonym w kwietniu br. badaniu klienci oceniali ponad 200 nowości, zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Najlepsze z nich będą dostępne w sklepach Biedronka do 28 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

W głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 8100 klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy. Każdy uczestnik mógł wskazać 10 nowości, które chciałby znaleźć w ofercie sklepów Biedronka. Tym samym oddano ponad 81 tys. głosów. Konsumenci wybrali artykuły z różnych kategorii, w tym m.in. dania gotowe, słodycze, napoje i przekąski.

Na sklepowych półkach Biedronki klienci znajdą m.in. frytki z kurczaka, które zdobyły najwięcej głosów w badaniu. Dużą popularnością cieszyły się również: pudding chia, warzywa na patelnię z ciecierzycą, roladki a’la devolaille oraz desery: m.in. lody na patyku o smaku mango z wiórkami kokosowymi, lody smoothie czy napój kawowy.

Do tej pory w ramach akcji Testujemy przeprowadzonych zostało 14 testów i 19 rankingów rekomendacji, a do sprzedaży czasowej weszły produkty  z 7 różnych kategorii, m.in. herbaty, świeczki zapachowe czy odświeżacze samochodowe. Obecnie trwa test karmelków w różnych smakach.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2690 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Firma zatrudnia w Polsce ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.