26.01.2017/09:58

Biedronka wśród najbardziej wartościowych marek w Polsce

Biedronka znalazła się na drugim miejscu, za Orlenem, w rankingu najcenniejszych polskich marek w plebiscycie „Rzeczpospolitej”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • kobieta 27.01.2017

    Myślę, że pozycja Biedronki to ogłupiająca reklama w TV. Ponieważ handel wg mojej oceny podupada nie tylko w polskich sieciach, ale wogole, np. Lidl od jakiegoś czasu sprowadza coraz więcej szmat zamiast jedzenia, Auchan w niektórych rejonach świeci pustkami , Praktiker ledwo zipie do kasacji nie tylko w Polsce. I nie trzeba mieć doktoratu z ekonomi, tylko trochę spostrzegawczości by zauważyć, że ogólnie źle się dzieje, nawet chińskie sklepy zaczynają mieć kłopoty. Reserved, HM i inne sieciówki proszę porównać asortyment i jakość teraz i sprzed 5-6 lat . Ilość niewynajętych lokali w pasażach nie bierze się z powietrza, to wszystko efekt nie liczenia się z kosztami. Na Biedronkę też przyjdzie kolej. Potentaci długo padają. Jeżeli klient nie będzie miał możliwości zarobienia pieniędzy to ich nie wyda. Ostatnio przeglądałam oferty pracy w PUP w różnych miejscowościach, ogólnie oferuje się na produkcji i usługach bud. 2000, Nigdy tak nie było , żeby produkcja zarabiała mniej niż handel

  • dno dna 27.01.2017

    Tragedia myślałem że PIS coś z tym zrobi wstyd mi za tą biedronkę cała i inne faszystowskie gówna żerujące na tempych ćwokach z Polski.
    Byliśmy i zawsze zostaniemy najgłupszym narodem na świecie.

  • Enrique 26.01.2017

    Marka jest polska. Stworzona przez Polaka. To, że należy do Portugalczyków, to inna sprawa.
    Tak samo jak polska jest marka E.Wedel mimo że należy do japońskiego Lotte.

  • mario 26.01.2017

    Biedronka znalazła się na drugim miejscu, za Orlenem, w rankingu najcenniejszych polskich marek w plebiscycie „Rzeczpospolitej”.

    Dlaczego wszystkim wciska się kit - Biedronka jak to Polska marka. Dlaczego wiadomości handlowe też to powtarzają, dlaczego państwo na to pozwala i nie reaguje.!!!!!!!!!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.