26.01.2017/09:58

Biedronka wśród najbardziej wartościowych marek w Polsce

Biedronka znalazła się na drugim miejscu, za Orlenem, w rankingu najcenniejszych polskich marek w plebiscycie „Rzeczpospolitej”.

Na trzecim miejscu jest PKO BP. Wartość Biedronki sięga 3,82 mld zł i zwiększyła się w ciągu roku o 4 proc. Należąca do portugalskiej firmy Jeronimo Martins sieć jako jedyna marka na podium zwiększyła swoją wartość, co ma związek ze wzrostem obrotów, które zanotował operator (zwiększyły się o 10,8 proc., do 40 mld zł rocznie.

Firma prowadzi 2700 sklepów, uruchamia po kilkadziesiąt placówek w każdym roku. Pracuje w niej 55 000 osób.

Z branży FMCG wśród najmocniejszych marek znalazły się też: E.Wedel, Kujawski, Tymbark, Żywiec (piwo) i Ziaja.

Więcej na ten temat w czwartkowej „Rzeczpospolitej”.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • kobieta 27.01.2017

    Myślę, że pozycja Biedronki to ogłupiająca reklama w TV. Ponieważ handel wg mojej oceny podupada nie tylko w polskich sieciach, ale wogole, np. Lidl od jakiegoś czasu sprowadza coraz więcej szmat zamiast jedzenia, Auchan w niektórych rejonach świeci pustkami , Praktiker ledwo zipie do kasacji nie tylko w Polsce. I nie trzeba mieć doktoratu z ekonomi, tylko trochę spostrzegawczości by zauważyć, że ogólnie źle się dzieje, nawet chińskie sklepy zaczynają mieć kłopoty. Reserved, HM i inne sieciówki proszę porównać asortyment i jakość teraz i sprzed 5-6 lat . Ilość niewynajętych lokali w pasażach nie bierze się z powietrza, to wszystko efekt nie liczenia się z kosztami. Na Biedronkę też przyjdzie kolej. Potentaci długo padają. Jeżeli klient nie będzie miał możliwości zarobienia pieniędzy to ich nie wyda. Ostatnio przeglądałam oferty pracy w PUP w różnych miejscowościach, ogólnie oferuje się na produkcji i usługach bud. 2000, Nigdy tak nie było , żeby produkcja zarabiała mniej niż handel

  • dno dna 27.01.2017

    Tragedia myślałem że PIS coś z tym zrobi wstyd mi za tą biedronkę cała i inne faszystowskie gówna żerujące na tempych ćwokach z Polski.
    Byliśmy i zawsze zostaniemy najgłupszym narodem na świecie.

  • Enrique 26.01.2017

    Marka jest polska. Stworzona przez Polaka. To, że należy do Portugalczyków, to inna sprawa.
    Tak samo jak polska jest marka E.Wedel mimo że należy do japońskiego Lotte.

  • mario 26.01.2017

    Biedronka znalazła się na drugim miejscu, za Orlenem, w rankingu najcenniejszych polskich marek w plebiscycie „Rzeczpospolitej”.

    Dlaczego wszystkim wciska się kit - Biedronka jak to Polska marka. Dlaczego wiadomości handlowe też to powtarzają, dlaczego państwo na to pozwala i nie reaguje.!!!!!!!!!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.