13.03.2020 / 12:00
StoryEditor

Biedronka wyprzedza Lidla pod względem liczby promocji wielosztukowych

(fot. materiały własne/zdjęcie ilustracyjne)
Z analizy ubiegłorocznych gazetek wynika, że Biedronka była dużo aktywniejsza od Lidla w zakresie oferowania promocji typu „2 produkty w cenie 1” i „3 za 2”. W pierwszym przypadku przewaga wyniosła ponad 84%, a w drugim – aż 93%. Warto dodać, że okazji typu „3 za 2” było 22-krotnie więcej w obu sieciach niż „2 za 1”. Analizowane dyskonty w ramach takich aktywności głównie oferowały art. suche, spożywcze świeże i kosmetyki.

Porównania dokonali eksperci z międzynarodowej firmy Hiper-Com Poland i platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH. Zestawiono promocje gazetkowe w kategorii „2 w cenie 1” i „...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 18:22
StoryEditor
Jak przygotować sklep na sezon grillowy? Ekspozycja jest niezwykle istotna
Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360° (fot. mat. pras.)
Prawidłowe przygotowanie sklepu na sezon grillowy to wbrew pozorom duże wyzwanie. Opłaca się je podjąć, gdyż dzięki właściwej aranżacji regałów, sprzedaż niektórych produktów na ruszt rośnie nawet trzykrotnie. O czym warto pamiętać wskazuje Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360°.

Do grillowania przyznaje się już ponad trzy czwarte Polaków. Właściciel sklepu, który oferuje produkty na ruszt, ma zatem do czynienia z bardzo różnymi rodzajami klientó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 15:43
StoryEditor
Jakie nowe sklepy pojawiły się na polskim rynku w ciągu ostatnich trzech miesięcy?
Wojciech Wojtowicz, analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku firmy Colliers, fot. Colliers
Jak wynika z danych firmy doradczej Colliers, w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2024 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej wzrosła nieznacznie w porównaniu do wyniku na koniec 2023 roku - o 78 tys. mkw., przekraczając 12,9 mln mkw. Spadek odnotował wolumen powierzchni handlowej pozostającej w budowie, osiągając na koniec marca poziom 386,5 tys. mkw.

W I kwartale 2024 r. nowa podaż obejmowała sześć nowych obiektów oddanych do użytku, a także rozbudowę 3 już istniejących. Wszystkie projekty zrealizowane zostały w formacie par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 02:12