Black Friday absolutnie kluczowy dla handlowców z branży RTV AGD [RAPORT]
Koniec roku to tradycyjnie festiwal zakupów. Black Friday, mikołajki i święta Bożego Narodzenia – każda z tych okazji oznacza dla handlowców szansę na przyciągnięcie rzeszy klientów. Jak pokazują dane Santander Consumer Banku, w tym okresie rośnie lawinowo zapotrzebowanie na zakupy ratalne.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
28.11.2019
Handel w listopadzie leży od pierwszej reklamy pewnej sieci. Teraz większość klientów czeka z zakupami pytając od pierwszych dni listopada... A co będzie na Black Fraidy? Kilka dni handlu pozwoli jedynie na wywalenie środków, nie zarobek
2