Black rusza na podbój Ameryki
Na tamtejszym rynku napój będzie nazywać się Black Gold. W maju ma być obecny w 1-2 amerykańskich sieciach handlowych. Jak informuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, Black jest już dostępny w Stanach Zjednoczonych. Od dwóch lat producent wysyła tam średnio dwa kontenery miesięcznie. Według prezesa amerykańskiemu dystrybutorowi podoba się jeszcze Frugo. Dlatego w 2014 roku FoodCare będzie chciał wprowadzić i tę markę do sieci handlowych. Jeśli chodzi o Polskę, to w czerwcu portfolio Frugo powiększy się o lizaki. Wciąż aktualne są plany wejścia w kategorię jogurtów. Debiut wody mineralnej firma przekłada na kolejny rok. Będzie ona oferowana pod brandem Fitella. 2013 rok FoodCare zakończył spadkiem przychodów – podaje „Puls Biznesu”. Wyniosły one 540 mln zł wobec 652,5 mln zł rok wcześniej.
8