23.08.2018/09:14

Bożena Nawara-Borek, Carrefour PL: Polacy są już gotowi na zakupy żywności przez internet

Firma Carrefour rozwija liczne koncepty związane z rozwojem segmentu e-commerce. - W Carrefour roczny wzrost sprzedaży w  tym kanale osiąga wyniki trzycyfrowe, a rynek rośnie ok 30 proc. rok do roku. Tak duża dynamika pokazuje, że klienci są już gotowi na zakupy artykułów spożywczych przez internet - mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Bożena Nawara Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Tobi 12.10.2018

    "niedawno" - no błagam

  • Robson 30.08.2018

    Są sklepy, które wszystko to zapewniają. Numer jeden dla mnie to Frisco.pl. Wręcz mistrzowska obsługa klienta, zarówno jeśli chodzi o szybkość jak i jakość.

  • Obserwator 25.08.2018

    Klienci pewnie sa tez gotowi zeby latac na ksiezyc za 1000 zl, ale czy komus na wieksza skale sie to oplaci... mowie o online dla zywnosci, szczegolnie swiezej. Mrzonki... tyle, ze powszechnie powtarzane. I wedlug zasady, ze wielokrotnie powtarzane klamstwo staje sie prawda, ludzie uwierzyli, ze przysLosc dla food retail to online.

  • Zuzanna 24.08.2018

    Pytanie czy machina handlowa i sprzedający są gotowi? i rozumie że e-commerce to nie tylko albo wręcz w ogóle nie technologia tylko zmiana podejścia do klienta i umiejętność szybkich odpowiedzi na zapytania klienta, dostawy w 24h i obsługa posprzedażowa na poziomie conajmniej takim jak w samym procesie zakupowym - bo tu widzę DUŻE braki zarówno w handlu detalicznym i hurtowym FMCG

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.