04.04.2017/09:34

Bramki antykradzieżowe: Zablokować złodzieja

Ważny jest też dobór rodzaju anten. Na rynku dostępne są różne ich wersje – od prostych urządzeń chromowanych, przez wykonane z pleksi, z możliwością umieszczania na całej powierzchni plakatów i materiałów reklamowych, po ekskluzywne anteny szklane w różnych wariantach. – Właściciel sklepu powinien dostosować rodzaj anteny do wyglądu i wyposażenia placówki, by bramki antykradzieżowe nie zakłócały koncepcji architektonicznej lokalu, a stanowiły jej atrakcyjne uzupełnienie – radzi Agnieszka Hanusek.

Ważne otoczenie sklepu

Nasza rozmówczyni zapewnia, że wielkość placówki handlowej nie jest wyznacznikiem tego, czy inwestycja w system antykradzieżowy będzie opłacalna. Ważne są lokalizacja placówki (w niektórych dzielnicach przedsiębiorcy bywają bardziej narażeni na kradzieże niż w innych), wartość towaru oraz liczba pracowników.

Dużą rolę przy wyborze rodzaju systemu odgrywają względy ekonomiczne. Systemy radiowe są tańsze, zaś akustomagnetyczne droższe, ze względu na bardziej skomplikowaną technologię produkcji. – Przy wyborze rozwiązania należy także odpowiednio dobrać akcesoria, takie jak rodzaj klipsów, etykiet czy linek. Ważne, by nie uszkodziły one towaru – podkreśla Agnieszka Hanusek.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.