23.05.2018 / 08:59
StoryEditor

Branża handlowa będzie się uczyć od... kolejarzy?

(fot. materiały prasowe)
Coraz więcej biletów kolejowych kupowanych jest przez internet. Jak tłumaczą eksperci, przykład z rynku kolejowego zmusi sprzedawców z innych branż do wprowadzenia innowacyjnych udogodnień dla swoich klientów, przede wszystkim aplikacji m-commerce. Sklepy nie będą już akceptować wyłącznie plastikowych kart lojalnościowych.

Jak wynika z danych Polskich Kolei Państwowych, w 2017 roku udział kanałów zdalnych w sprzedaży biletów jednorazowych był na poziomie 41%. Oznacza to, że 4 na 10 tego typu zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2024 / 21:05
StoryEditor
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów
"Niskie ceny nie mają właściciela" - takie hasło na swoich billboardach i w materiałach reklamowych umieściły supermarkety Delikatesy Centrum. Nie to jest jednak najważniejsze, lecz fakt, że operator zaproponował bardzo ciekawe rozwiązanie: pozwala klientom skanować w Delikatesach aplikacje Lidla i Biedronki i w ten sposób - jak twierdzi firma - oszczędzać tyle samo lub jeszcze więcej.

W filmie reklamowym Delikatesów Centrum widzimy dwie klientki z torbami z logo Lidla i Biedronki, które robią zakupy w supermarkecie sieci. Jedna wybiera jabłka na dziale z war...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 18:22
StoryEditor
Jak przygotować sklep na sezon grillowy? Ekspozycja jest niezwykle istotna
Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360° (fot. mat. pras.)
Prawidłowe przygotowanie sklepu na sezon grillowy to wbrew pozorom duże wyzwanie. Opłaca się je podjąć, gdyż dzięki właściwej aranżacji regałów, sprzedaż niektórych produktów na ruszt rośnie nawet trzykrotnie. O czym warto pamiętać wskazuje Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, szef firmy TM 360°.

Do grillowania przyznaje się już ponad trzy czwarte Polaków. Właściciel sklepu, który oferuje produkty na ruszt, ma zatem do czynienia z bardzo różnymi rodzajami klientó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 02:55