24.01.2020/14:14

Bricomarche chce wprowadzić click&collect we wszystkich sklepach sieci. To kwestia miesięcy

Należąca do Grupy Muszkieterów, sieć Bricomarché pracuje nad tym, aby do końca kwietnia 2020 roku wdrożyć usługę click&collect we wszystkich sklepach Bricomarché. – Chcielibyśmy także aby jeszcze w tym roku klienci wybranych supermarketów sieci skorzystali z testowej opcji dostawy kurierskiej – zapowiada dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché.

Dr Katarzyna Jańczak-Stefanide podkreśla, że usługa click&collect cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów sieci Bricomarche, dlatego firma rozwija stronę internetową, a także dąży do rozbudowania oferty produktowej. - Pracujemy nad tym, aby do końca kwietnia 2020 roku wdrożyć usługę click&collect we wszystkich sklepach Bricomarché – mówi dyrektor generalna sieci Bricomarché. To oznacza, że klienci ponad 160 sklepów będą mogli wkrótce samodzielne odebrać zamówiony przez internet towar ze sklepu, bez konieczności stania w kolejkach.

Jednocześnie operator zapowiada wprowadzenie kolejnej nowej usługi. – Chcielibyśmy także aby jeszcze w tym roku klienci wybranych supermarketów sieci skorzystali z testowej opcji dostawy kurierskiej – zapowiada dr Katarzyna Jańczak-Stefanide.

Szefowa Bricomarché podkreśla, że e-commerce jest nierozerwalnym elementem strategii rozwoju sieci w Polsce. W lutym 2019 roku uruchomiła nową stronę internetową umożliwiającą zakupy online. Dzięki temu klienci zyskali możliwość zamawiania produktów bez wychodzenia z domu i umożliwia kupującym nieograniczony dostęp do ponad 13 tysięcy artykułów.

- W naszym serwisie klienci sieci mogą zdalnie zapoznać się z ofertą produktową Bricomarché, a także sprawdzić ceny oraz dostępność towarów w poszczególnych marketach. Dodatkowo, osoby decydujące się na zakupy mogą skorzystać z różnych form dostawy. Złożone zamówienie można odebrać na 3 sposoby: w sklepie stacjonarnym, z dostawą do domu oraz w Bricomatach – boksach zlokalizowanych w pobliżu sklepów Bricomarché. Obecnie z tego rozwiązania mogą korzystać mieszkańcy siedmiu miejscowości, jednak z końcem lutego planujemy objąć tą usługą trzy dodatkowe lokalizacje.  Bricomaty umieszczone w specjalnie oznaczonych strefach pozwalają na elastyczny czas odbioru produktów zakupionych w sklepie internetowym lub stacjonarnym. To rozwiązanie pozwala także na odbiór towarów o dużych gabarytach, np. płyty OSB czy drzwi, co jest całkowicie unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Warto dodać, że Bricomarché jako jedyna sieć supermarketów z branży „dom i ogród” wprowadziła to nowatorskie udogodnienie. Co ważne usługa jest całkowicie darmowa, a proces odbioru zamówienia jest niezwykle prosty – wylicza dr Katarzyna Jańczak-Stefanide.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 300 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Sieć Intermarche rozwija w sklepach usługę Drive

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.