26.03.2021/12:55

Iggy Pop, legenda punk rocka, promuje swoją twarzą polskie piwo. Browar będzie dostępny tylko w sklepach Żabka

Iggy Pop został twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passenger” pomoże łamać stereotypy związane z piwami smakowymi. Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31 marca, w pojemności 330 ml. Produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • piwosz 26.03.2021

    ten legendarny utwór nazywa się "Passenger" :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także