08.11.2018/14:18

Brytyjskie supermarkety zmieniają taktykę w walce z dyskontami Aldi i Lidl

Niemieccy dyskonterzy systematycznie powiększają udziały w brytyjskim rynku spożywczym, kosztem największych sieci miejscowych – tzw. Big Four – Tesco, Sansbury, Morrisons i Asda. Brytyjscy detaliści poszukują nowych sposobów rywalizowania z dyskonterami. Tesco i Morrisons rozwijają hurt, a Sainsbury próbuje połączyć się z siecią Asda – analiza serwisu proactiveinwestors.co.uk.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.